PDA

View Full Version : Problemas

Limahellvector
December 22nd, 2010, 02:30 PM
Alguien que hable español? tengo problemas `para conectarme estoy en mexico y tengo dias que el servidor no me acepta alguien sabe porque? son diferentes maquinas

Fervid
December 22nd, 2010, 05:02 PM
Please provide screen shots of the error you are getting so we can see. It will be better to try to help you. Also, please try to talk in english, use a google translator if you have to. But if you can not, I will still try to help you in spanish.

Por favor, coloca fotos del error que aparece. Sera mas facil para que podamos ayudarte. Tambien, por favor intenta hablar en ingles, usa el traductor de google si necesario. Pero en caso que no puedas, voy intentar ayudarte en espanol.

Mareeo
December 22nd, 2010, 06:47 PM
Como dice Fervid, trata de postear en inglés para que se te pueda ayudar mas rapido, porque no todos hablan español ^^ Puedo ayudarte a traducir si gustas.

I can help as a translator if you need it too Fervid (:

Fervid
December 22nd, 2010, 10:33 PM
Como dice Fervid, trata de postear en inglés para que se te pueda ayudar mas rapido, porque no todos hablan español ^^ Puedo ayudarte a traducir si gustas.

I can help as a translator if you need it too Fervid (:

I can speak french, portuguese and spanish. So I wont need it translated, but the forum is in english, so everyone should do their best to talk in english. But, I realize that not everyone is able to. Thanks for your help Mareeo.

We will wait for your reply Limahellvector

Nosotros esperaremos por tu respuesta Limahellvector