PDA

View Full Version : Bloqueo Injustificado / Unjustified Block

IKomanderI
April 19th, 2011, 03:37 PM
Hola, hace unas horas me encontraba jugando m.a.t. enmedio de la partida me desconectaron y me salio un mensaje que decia que habian accedido a la cuenta en otro lugar despues de eso cerre el juego y por seguridad cambie mi clave , intente ingresar denuevo al juego y salio que la cuenta estaba bloqueada, fui a ayuda e hice todo lo que decian si la cuenta llegaba a ser bloqueada pero no se soluciono, quisiera saber si se puede desbloquear y saber la razon por la cual fue bloqueada. gracias x su atencion :)

Hello, a few hours ago I was playing mat, in the middle of the game i got disconnected Then came out a message that said they had accessed to the account in another place after that closed the game and for security i change password,i try entering the game typing the account again it still says blocked, i go to support and go to account section and all that, i did all they said, changing password , relogin, all that,, but the account still blocked, i need to know if this have fix and the reason why my account got blocked.

Fervid
April 19th, 2011, 03:57 PM
Hola,

Desafortunadamente, las personas que estan a cargo de arreglar problemas relacionados con las cuentas no leen el foro. La unica forma de recibir ayuda para tu problema es creando un "ticket". Por favor escribe detalladamente tu problema en el ticket y espera hasta que respondan. Puedes ver mas informacion en como mandar un ticket si vas a este link: How To: Send a ticket to support (http://forum.subagames.com/showthread.php?t=18963)

Voy a cerrar este topico ahora porque discuciones sobre cuentas no son permitadas en el foro.

Greetings,

Unfortunately, the people that handle account related issues do not read the forums. The only way you can get support for this is by sending a ticket directly to the support team. Please give as much detail into your problem as possible and wait for them to respond to your ticket. You can learn how to send a ticket and review your ticket status by clicking this link: How To: Send a ticket to support (http://forum.subagames.com/showthread.php?t=18963)

I'm going to close this topic now because discussions about account status is not permitted in the forums.