Good as such to all, first of all I want to make it clear that this is just a proposal.

I think we can all appreciate that due to the small amount of users available within the game we have little activity in it, this is due to many factors, but mainly to two that I see very critical.

1. Communication: The GM's and the players do not have any kind of communication, many do not know what the future holds, nor do they know if the server will continue or not, if there will be changes, or if they are reading the proposals, nothing at all, and this It leads to people leaving or just complaining all day.

2. Game Experience: The game personally seems to me very good, it's one of my favorites, and that's why I'm still recruiting people and giving opinions that help us, but the game experience is terrible, there's no event, no missions Special dates, and the rate of lightning is very difficult for today's standards.

MY PROPOSAL

1. Regarding the communication, what I propose is that it be more active to use the Fan Page of Facebook and keep us informed of everything related to the server.

2. Conduct weekly or monthly events, as they tried to do, contests via facebook, and double or triple experience events on weekends. Regarding the rate of leveo I think it's okay, and there is no need to change it, but what should be changed is the experience reward of the daily and repeatable missions, as well as the experience gained in the Dungeons, this will support that users interact more with the game and not just leave their character in bot.

Thank You.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenas que tal a todos, primero que nada quiero dejar en claro que esta es solo una propuesta.

Creo que todos podemos apreciar que debido a la poca cantidad de usuarios disponibles dentro del juego tenemos poca actividad en el mismo, esto es debido a muchos factores, pero principlamente a dos que yo veo muy criticos.

1. Comunicación: Los GM's y los jugadores no tenemos ningún tipo de comunicación, muchos no saben lo que depara el futuro, ni saben si el server seguira o no, si habran cambios, o estan leyendo las propuestas, nada de nada, y esto lleva a que la gente se vaya o simplemente se queje todo el d?*a.

2. Experiencia de Juego: El juego personlmente me parece muy bueno, es uno de mis favoritos, y por eso sigo aqui reclutando personas y dando opiniones que nos ayuden, pero la experiencia de juego es terrible, no hay ningun evento, ni misiones por fechas especiales, y la tasa de leveo es complicadisima para los estandares de hoy en d?*a.

MI PROPUESTA

1. En cuanto a la comunicación lo que yo propongo es que se de mas actividad al uso de la Fan Page de Facebook y nos mantenga informado de todo lo referente al servidor.

2. Realizar eventos semanales o mensuales, como intentaron hacerlo, concursos via facebook, y eventos de experiencia doble o triple los fines de semana. Respecto a la tasa de leveo me parece que esta bien, y no hay necesidad de cambiarla, pero lo que si se debe cambiar es la recompensa de experiencia de las misiones diarias y repetibles, asi como la experiencia obtenida en las Dungeons, esto apoyara a que los usuarios interactuen mas con el juego y no solo dejen su personaje en bot.

Gracias.