Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Terminator Mode Secret

  1. #1

    Default Terminator Mode Secret

    I have now realized that many people do not know this:
    You can have 2 primary guns in Terminator mode.
    The one that is in your default gun space, and the one that you select.
    Just Press "1" again, and it'll go to your other primary gun.
    Hope I helped.

    Thx, Neon.
    IGN/Xfire: NeonSoldierX Clan: Cold Killerz K/D: 1.47 <img style="width: 171px; height: 51px;" src="http://file.netgame.com/avatar/1249166431_1353469286.gif">

  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    a place far far away...
    Posts
    1,213

    Default

    I didn't know until you point that out. Thanks for the info dude.

  3. #3

    Default

    Willing to help.
    IGN/Xfire: NeonSoldierX Clan: Cold Killerz K/D: 1.47 <img style="width: 171px; height: 51px;" src="http://file.netgame.com/avatar/1249166431_1353469286.gif">

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Pezland.
    Posts
    1,939

    Default

    Are you serious? I Had no idea man, thanks for sharing that (:

    Btw, hope we can get that cw soon man, it's just kinda hard gathering the people sometimes :/

  5. #5

    Default

    Wait, who are you ingame? Pez?
    IGN/Xfire: NeonSoldierX Clan: Cold Killerz K/D: 1.47 <img style="width: 171px; height: 51px;" src="http://file.netgame.com/avatar/1249166431_1353469286.gif">

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Pezland.
    Posts
    1,939

    Default

    Quote Originally Posted by NeonSoldierX View Post
    Wait, who are you ingame? Pez?
    yup, that's me ^^

  7. #7

    Default

    Not sure if this is helpful or not. But as a mummy in zombie mode, if you get the psychic mummy and spawn upstairs, you can shackle a terminator from upstairs through one of the holes. Since the mummies have to be somewhere near the hole, as a terminator you can just aim up and blast them.

  8. #8

    Default

    yep,the sec. primary is the first weapon in your stroage

  9. #9

    Default

    I thought you were going to give us the secret on how to get behind the counter, like in the case of Kaposs.




  10. #10

    Default

    Thanks :3 Lots of help!
    IGN: Mint<br>

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •